tirsdag 31. mars 2009

Og no, utanriks!

No e eg i USA! Det e litt rart at ikkje kunne skriva med dei tre siste bokstavane i alfabetet! Forutenom det e d ganske bra her borte! Har havna hoss ein kjekke vertsfamilie, synd me ska reisa allerede onsdags morning! D e litt flaut, men nar eg spise maten deiras blir eg kvalmen, det e litt synd, for da kan eg ikkje spisa mye!

At fredag ska eg treffa onkel Ketil, meg og Odd Sverre ska bu hoss han ei uka, mens dei andre i klassen reise hjem! Synd for dem! Drikke sikkert 1-2 liter cola om dagen, glad at mamma ikkje vett at eg har blogg i dette oyeblikket!

Lengte litt tbake t Norge allerede, men klare meg godt her og! Alt e saa stort her, inkludert folkene! Borte e faktisk utrolig bra, men hjemme e bare utrolig, fantastisk, herlig mye bedre!

C u soon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar