mandag 23. mars 2009

Fantastisk helg!

Vårkonferansen med KrFU i Hemsedal var fantastisk, ingen over, ingen ved siden av!

Utrolig bra seminarer, mange bra folk, kald snø (du e jysla goe hvis du klare å finne ein som e varm!!) og Elisabeth, min gode venn frå Hommersåk!

Høydepunktene må jo bare ver når Jørg frå Norsk Bane hold foredrag om HHB i Norge (Høyhastighetsbane). Eg syns KrF og Norge bør gå aktivt inn for å bygge ein HHB. Tenk å kunne reisa Stavanger/Bergen-Oslo på 2.5 time! Det ville vore fantastisk! Ikkje minst ville ein spart klimaet for de utroligste saker! Hadde HHBen fungert skikkelig ville nok de fleste foretrukke d framfor fly. Billigare, meir komfortabelt, kortare reisetid! Likevel ser eg mange hindringar, deriblant PRISEN! 150 000 for 1 km! Då blir d fort dyrt, men ska Norge ver ett land som henge itte Europa? Norge bør gå aktivt inn for å bygga, men kanskje ikkje endå?! Eg håpe KrF vil jobbe for å tilrettelegge mest mulig for dette!

Ellers hadde dei jo steam-dusj, boblebad og badstue! Dette blei flittig brukt, og det va fantastisk gøy! Føle meg endelig rein! (Noge eg ikkje har gjort siden krigen!!) Anbefale alle å ta turen innom KRIK Høyfjellshotell!

Det som va litt digg va me fekk fri på fredag og mandag! Ikkje at me gjorde noge fornuftig på mandagen, men me fekk det jysla sosialt på søndagskvelden! Det e viktig!

KrFU 4ever

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar