onsdag 25. mars 2009

Hva kom først, egget eller høna?

Ingen av dele!
Det som kom først var Aker Spitsbergen, så Bergensfjord, og nå Hurtigruta Nordlys! Alt vi i Ølen får oppleve!
Nede t venstre kan du sjå frå WEB-cam ombord! Nå ligge dei på slipp på Westcon, litt kult!


Uansett:
Om 24 timer e eg i USA! Det e litt kult! Glede meg ikkje så masse endå, men det komme vel snart! Tenkte å vera lenge våken i natt, og sova mye på flyet imårå! Me reise 06:45 frå Lundeneset, og itte 11.00 må ALL kontakt gå via mail t meg! Den klare dokk å finna ut ka e (rekne me hvis eg legge den her komme eg t å få sykt mye spampost!) Mobilen komme t å ver i flymodus!

Eg blir i USA t langfredag, så hvis du vil eg ska kjøpa noge t deg, så send nok ein mail!
Glede meg skikkelig litt meir enn eg gjorde for 2 min siden! E nesten ferdig pakka nå!

Ha en fantastisk dag :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar