mandag 16. mars 2009

Kor-helg

Helgå har vore konge!
Lørdags morgon klokkå halv 11, ca, satte me kursen mot huset t Rune! Me skulle på kor-turne me skulekoret! Riktignok ikke t Rune, men me trengte litt musikk i bussen!

Når me kom t Stavanger gikk me å åt pizza, nice :D
Meg, Magnus og Mikael kjøpte oss og verdens hardaste is-bufe på dollyen i vågen. Det va umulig å skrapa opp noge, så fekk kje så mye for pengene!

Seinare bar turen t Bjarkrai (Bjerkreim) for å synga, det va jillt der, men jillast på Gilja :D
Der fekk me taco-baguetter fordi me va så flinke å synga!

Når klokkå va 00.30 kjørte me t Holmavatn for å overnatta der t søndagen!
Nok ein gang meg, Magnus og Mikael, havna på rom! Det va ein intresant og hyggelig opplevelse å sova me dei to! Fekk egentlig aldri me meg at Mikael la seg men :p
Sengene va spesialtilpassa, sånn at det ikkje gjorde noge om me pissa på oss! Eg kunne føla meg trygg! Likavel, det e den einaste ulempen me å bu nederst i ei køyseng!

Søndag bar d mot Bjoa! Trenge kje snakka meir om det! Men du kan sei det sånn:
Me sang på 2,5 i løpet av turen! Den halve va på Bjoa!

Her e nogen bilder frå festelighetane!

Noen som lukter vond, eller?

Magnus slo t meg, og eg e ganske sikker på at det va me vilje ;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar