fredag 20. mars 2009

Livet er hæærlig dere!? :D

Eg føle meg litt mørbanka! I går va me på skidag me skulen i Røldal. Eg hadde lenge visst om dette og tatt me snøbrett hjemmanfrå! Så såg eg plutselig at utleigeprisane på shalomutstyr va veldig gode, hvertfall når d va gjennom skolen! 100kr for sko, ski, staver og hjem! Det e digg d! Nå ska d foresten var sagt at eg aldri har stått slalom før i går!

Utrolig nok falt eg ikkje så mye som eg hadde sitt for meg, og kun ein småalvorlig gang! I begynnelsen hadde eg heldigvis gode baktropper som hjalp og sa koss eg skulle gjera det!
Dei baktroppene klarte å tvinga meg opp i ein svææære bakke, og ikkje minst bratt! Det va litt nertur, for eg brukte litt tid på å komma ner! Det samme skjedde endå ein gong, men då me ein an fortropp!? (Dei rant frå meg:P)

Alt i alt så e eg veldig gla denne morningen, fordi Kristian skal til Hemsedal sammen med KrFU! 2dager politisk fraver gjer seg ;) Gjer kje noge fornuftig på skolen uansett ;) (Eg kan desverre ikkje utdypa når eg e relativt sikker på at det sitte lerarar og lese bloggen min)

Nå e d faktisk bare 6 dager t eg ska t USA! Kor digg e kje d?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar