søndag 1. februar 2009

Gi oss mer!

Impuls va bra, sjøl om eg følte at talane ikkje traff temaet, men temaet fekk meg likevel t å tenka litt over at me har verdens sterkaste Far! Me ska få lov å be om meir, og me må ha forventninger t at Gud ska forandra livå våre!

Gud e Over alt og alle, og det va herlig å kunne få bekjenna det på Impulsi år òg! At Han har ALL makt, og har makt t å frelsa, helbreda, gi, ta og elske! Gud e god! Det e så herlig at me kristne ska få lov t å ver del av En større historie, og at me ska få lov t å bety ein forskjell i folk sitt liv!

Eg håpe mange av de som tok imot Jesus på Impuls vil oppleva ein Ekstrem forvandling i livene sine! At de må få kjenna at Jesus e best og vil dei godt! Eg håpe og dei vil 100% for Han, og at det vil setta dei Fri! Fri frå alt det drite me oppleve i kvardagen vår! Detva temaene for Imuls heilt ned til 2003! Føle dei passe like godt endå, jeg Vil se mer!


Gi oss mer er temaet for Impuls SVG 2009! Og nå vil eg ha meir! Eg vil ha kvile, fred, ro, mindre stress, fleire gode venner, svar, kontroll på økonomien min, alt som skjer, JATAKK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar