torsdag 29. januar 2009

Kvila kan du gjer i himmelen!

Idag har det vore sjukt stress:
08:00 - Alarmen på mobilen går
08:10 - Eg står opp og spise frokost
08:50 - Går på bussen t Jørpeland
09:15 - Bytte buss
09:45 - Går på ferjå
10.30 - Går av ferjå
Mellom her har eg ikkje merka meg klokkeslettå, men det eg gjorde her va å bytta ein studiebibel og ta bussen opp t Tjensvollkrysset og gå på yrkesmesså!
13:50 - Går frå yrkesmesså t Imikirkå, ein gange på 500 meter, stressa litt me å komme meg inn i salen, men det gikk!
17:00 - Finne ut at eg solten, går på kiwi for å kjøpa mat! De e utsolgt for boller, eg tar grandis!
19:00 - Hive pizzaen i oven!
21:16 - Finne ut at eg ikkje vil nå ferjå hvis eg må ta buss
21:19 - Får tilbud og å bli kjørt t kaien, eg takke ja!
21:35 - Ferjå går
22:05 - Eg går på bussen t Jørpeland
22:25 - Eg går av bussen på Nessa og blir henta der av mamma!
22:45 - HJEMME!

Stress dag, men må ofra litt for Impuls!
Endelig ska eg få sova LENGE, hvertfall imårå, så får me se koss det blir utøve. Dagane e veldig innholdsrike, men kvila kan ein gjera i himmelen!

Nå e det bare 20timer t det starte, og eg kjenne kribling i magen!

1 kommentar:

  1. :O Du glemte den viktigste delen! At du traff meg på bussen ;p

    SvarSlett