onsdag 7. januar 2009

Sliten av lite lekser!

Juleferie=Bloggferie, kort oppsumert va det ein greie ferie!


Det e kjedelig me lite lekser!
Då rekke eg kje å bekymra meg for alt eg skulle ha gjort. Når eg ikkje bekymre meg, så får eg meir fritid; men eg har ingenting å bruka fritidå på. Har liksom droppa ut av mye av det som skjer på Neset for tiå; ikkje lenger: Kor, møtekomieen, TIpåTI møtene e eg sjeldent på. Prøve å henga litt me folk, men ikkje alltid lika lett det heller. Nå kan eg jo forsikra om at eg ikkje savne lekser, men eg savne ei fyldig fritid. At folk tar intenativ for å få meg me på ting, istedet for at eg treffe andre folk på dei tingå. Høres kanskje rart ut, men det e daganes siste følelser. Følelser seie kanskje ikkje alltid sannheten, men det e likevel følelser.

Eg føle meg og veldig trøtt for tiå! Legge meg tidligt, men det hjelpe liksom så lite føle eg!
Som sagt, det skjer kje så mye på fritidå men eg tror eg tenke ein del meir enn eg gjorde før jul.
De går i fra alt frå nådegaver - influensa og ka som skjer de neste helgene.
Det blir skikkelig mye, om 2 uker e d vestlandskonferanse med KrFU, så e d Impuls SVG, Lokallagskonferansen (hvis eg ska), kanskje Impuls Beren. Og så me eg snart begynna å finna ut koss eg ska finansiera USA-turen. Nok av ting å tenka på, så det e kanskje ikkje rart eg e trøtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar