onsdag 14. januar 2009

Ein positiv kvardag!

Eg har endelig sitt ljoset i andre enden av tunnelen, det finnes håp for politihøgskolen endå.
Med 2er i englesk musste du mange muligheter (også muligheten for å få ett elendig snitt)

Så når me hadde muntlig fekk eg ein 4ar, og den komme eg t å ver evig stolte av :D
Så nå går eg for 3 i standpunkt både høst og vår. Nå e d jo kun 2.5 dager igjen av terminen så nå må de siste karakterane komma seg inn!

Ellers har eg rydda litt på rommet idag, hatt samfunnsprøve! Herlig å sleppe skolen før lunsj! Misunne de som ska ha prøven imårå; sånn e livet!

Så eg e skikkelig gira om dagen, har det kjempebra :D
Ting eg ser fram t:
1. Vestlandskonferansen
2. Impuls
3. Lederdagane på Impuls
4. Få karakterane (Eg e litt usikker på om g glede meg, men eg tror det!)

Livet er så heeerlig dere :D

Tenkte eg skulle gi dokk og ein morosam kvardag! Dokk hadde kanskje aldri trudd dokk skule få se meg i rosa t-shirts og solbriller, men det har skjedd! (Heldigvis va dette i sommaren t 10.)

Ha ein strålande dag

1 kommentar: