onsdag 28. januar 2009

Stø kurs

Dagane flyr så sjukt fort avgårde, og eg klare selfølgelig ikkje å bruka dei riktig! Blir sykt lite søvn for tiå, kanskje det eg treng mest? Dette blir den 4. helgå eg har fullt program (neste helg e d heldigvis litt tid t å ver me venner på Neset) Nå e d jo impuls, så merke at det komme t å gi meg mye å leva videre på! Syns fremdeles det e dumt at eg går glipp av lederdagane ittepå, men sånn e d å gå på skole!

Oppi alt dette komme jo skolen òg, kanskje den som blir prioritert midterst (nederst e søvn).
Målet for sommaren e snitt på over 4, og då kreves det mye jobbing, men eg e klar for det og!
Eg kjenne eg like å arbeida under press, så lenge det ikkje tippe over og eg ikkje får gjort noge av det eg burde. Nå jobbe me med magasin på skolen, liten utfordring siden eg ska gjer det grafiska, men det komme nok t å funka! Åsså e d prøve på neste fredag, huffameg!



Nå e det bare 43,25t Impuls starte!
(Men eg ska på leder-kickof imårå og treffa mange av folkå, så det blir bra og, åsså e det yrkesmessa imorgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar