mandag 23. februar 2009

Hvem sa jeg måtte bli utfordra?

Dette er IKKE en utfordring fra andre, snarere tvert imot!
Jeg vil vise deg, og det norske folk, at jeg mestrer dette.
Bare se:

Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar. Ikke dikte! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger.

1. Hva er navnet ditt: Kristian
2. Ord på fire bokstaver: Kokk
3. Guttenavn: Kristoffer
4. Jentenavn: Kine
5. Et yrke: Kirkeverge
6. Farge: Kråkegrå
7. Noe du har på deg: Kork
8. Mat: Kanin
9. Noe på badet: Kloakksystem
10. Et sted: Krigssonen
11. Grunn til å komme for seint: kirken
12. Noe du roper : "Ka fillen?"
13. Film tittel: Konvoi
14. Noe du kan drikke: Kattepiss
15. En musikkgruppe: Kaizers
16. Et dyr: Kåre Vignes
17. Gatenavn: Karmøygatå
18. Bilmerke: Kia
19. Sang tittel : Kan du føle kjærleiken i nott?
20. Et verb: Kverulere (med Våge)

Det var ikke så vanskelig det! :)

Jeg utfordrer Bente og Marit til dette tullet!

1 kommentar: