torsdag 26. februar 2009

Litt sånn over, under, foran og bak min kvardag i dag!

Ett innlegg som komme klokka 2 på nattå love aldri godt......

For tiå har eg flytta inn t onkel i Sandnes. Onkel e grei! Idag va me å såg Max Manus, den va bedre enn sist gong! Så kjøpte me is og sjokoladesaus. Eg må bli feit t sommeren, så har eg noge å klaga på då og. Sommeren ja, blir kjedelig å ikkje kunne kverulera me Våge, og ikkje minst kjedelig uten folkå på neset! Satse jo på å treffa dei litt då og litt nå men....

Eg grue meg!
Eg grue meg SYKT t "Neste sommer" som Lilloen synge om. Då e eg ferdige på Neset, og det blir ikkje kjekt! Komme nok t å fella ei tåre eller 10 den dagen. Men lat og ikkje ta sorgen på forskudd!

Generelt e det ikkje lurt å ta ting på forskudd tror eg!

Eg ska og på vårkonferansen tror eg. Marit syns det va teit at så engasjerte folk som meg (takk Marit) ikkje skulle få reisa pga økonomi! Det ska ver i Hemsedal, og det kan bli gøy å stå på brett der! Eg har ikkje stått på brett på ett år, og eg e veldig dårlig t det!

I kveld/natt har eg drukke litt over 1,5 liter Cola, og eg vil ikkje sova!
Så spelte meg å onkel litt Generals, det va gøy! Nytt battle imårå!

Det va liksom ein oppsumering. Husk den e skreve midt på nattå, og det tror eg den bere preg av og! Det e liksom bare stoff uten meining. Egentlig skreiv eg bare for å oppdatere den. Då syns folk det e litt kjekt å lesa, for hvis ikkje må dei lesa det samme om igjen, og om igjen, og om igjen!
Det tror Kristian at folk ikkje like! Kristian e (over) trøtt, go natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar