fredag 27. februar 2009

Roting irritere meg!

Idag sto eg opp 07.10 (sovna rundt 4 i natt, så va veldig trøtt)
Grunnen t eg sto opp så tidlig va at eg skulle på jobb på MF Høgsfjord, der billitere eg!

Eg pakke, mens onkel lage frokost. Eg har holdt meg hjå han dei siste dagane for å få dagane t å gå fortare enn dagane egentlig går, kan kje sei eg like det daglige temoet på dagane. Nok om det.

Me kjøre for å ta 08.15 ferjå. Eg har kledd på meg uniformen min/arbeidsklenå og har ordna meg me varmedress og heila pakken. E så klar!

Når eg komme får eg veta at eg ikkje ska jobba i dag, men imårå!
Eg blir forvirra og ringe hu eg hadde bytta med. Hun tar ikkje tlf-en, for hu ei Søren (/syden).
Hu sende mld og spør ka d va, og eg seie som sant e!

Det vise seg at hu har bomma på nogen datoar, for eg sa at eg kunne jobba 27 og 28 for hu. Hu satte meg opp på 28 og 1 mars. Det e ikkje sikkeret eg kan jobba på søndag!

Pga. det rotet mista eg MYE penger i dag, og det va litt surt. Og ja, eg e sure!
Så i dag har eg streika sammen me internetten som og streike på nogen sider!

Tenk at den fusste vårdagen som i utgangspunktet va så bra dag me SOL og VÅR i luftå kan bli SÅ dårlig! Urettferdigt!

2 kommentarer: