lørdag 14. februar 2009

Da Kristian sov på hotell!

Fra fredag t lørdag va eg på årsmøte t KrF Rogaland, det va dritbra!

Me sjekka inn på Quality Airport hotell på Sola, og eg kan virkelig anbefala det hotellet.
Dei hadde softismaskin som EG fekk lov å bruka (savna sjokoladepulveret, men det gikk)
Dei hadde popcornmaskin som ein kunne trykka i tryne fra!
SYYYYYKELIG god lunsj og middag! Generelt va alt på hotellet veldig bra, ikkje minst heisen og konferanserommå!
Digg plass!

Egentlig skulle eg bo på dobbeltrom, men det va gjort ein feil, så eg fekk ett dobbeltrom for meg sjøl! Det var herlig! Lørdag 00.30 tappte eg VARMT vann i badekaret og tok ett godt og nydelig bad. La me halv 2, sjøl om eg hadde tenkt å legga meg tidligere!

På morningen våkna eg klokkå 9, og fant ut at eg hadde glømt boxarar på Lundeneset, og den eg hadde eg heve på golvet og det va ikkje dusjforheng! Det medførte at den blei skikkelig blaut! Selfølgelig hadde hotellet hårføner på badet, og den blei min store reddning!

Lunsjen me fekk idag va nydelige, og eg har vert mett i nærmare 8 timar, så godt va det!
Merke at magen va skikkelig full itte måltidene!

For å blanda litt politikk inn i dette, så valgte eg å holda ett innlegg om Ryfast, og midt i innlegget braka applausen ut! Eg kom me nogen kraftige bemerkninger t varaordfører i Strand at raskaste veien t Oslo va over Høgsfjorden, og ikkje sitta i kø i Stavanger! Følte det gikk veldig bra, men Høybråthen kommenterte det ikkje ittepå :(

Dei dagane har vore konge, og eg anbefale alle som vil prøva iskremmaskiner, ligga på hotell, spisa goe mat, og ha det KONGE, t å bli medlem i KrFU eller KRF!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar