søndag 28. juni 2009

Sommerjobb Del6

Ja, då har eg jobba i helgå!

På lørdag fekk eg veta ein veldig goe nythet, eg får lønsjpålegg, eller lønnspålegg som nogen kalle det. Det kom som ei bomba, men eg takka ikkje nei! Det e jo viktig at goe billitørarar får rett lønn (då burde dei egentlig trukke meg i lønn!!)

Idag jobba eg 12 timar. 9-9. Det e veldig lenge, hvertfall når det bare e du å Jesus, for han seie ikkje så mye. Eller, han seie VELDIG MYE! Men for meg så blir d litt feil å spør kvar einaste billist om dei kjenne Jesus!

Men eg vitna jo litt idag:

Det kom ei dama, 30sek for seint t ferjå, og satte i banna og steike. Det va ingen måte på. Det va like før eg måtte finne fram "sov-i-ro", men det kunne fått den uheldige hendelsen av at eg sovna. Det tok ingen ende, men når du va ferdige med det eine ordet hu brukte ein gang sa hu:
"Unskyld at eg banne"
Kjapp i håve og munnen som eg e, sa eg:
"Det e nå kje eg som ska tilgi deg, det e Han der opp"

Hu blei litt satt ut, mens eg følte at eg hadde levt opp t "Kvardagskristen vil er vera!"

2 kommentarer: