onsdag 17. juni 2009

Sommerjobb Del1

Eg har ein sånn derane sommerjobb. Du jobbe om sommaren, så får du pengar for det. Eg billitere bilar som ska over fjorden. Det e veldig lererikt og intresant. Dette e fusste blogg i ein ubestemt mengde blogginnlegg om sommarjobbben min. Idag ska me snakka om språk.

Eg får snakka veldig mye språk, ufattelig mye språk. Eg får snakka veldig mye tysk, veldig mye engelsk, veldig mye fransk. Ofte sitte dei stakkarane som må høra på mitt greske språk inne i ein bobil. Problemet her e at eg ikkje kan nogen andre språk enn norsk. Då lage eg ein fin blanding av alt, inkl norsk.

Eks:
-How long is das auto? (Hvor lang er bilen)
-(Dei svare noge eg ikkje fatte bæret av)
-(Eg svare) Æææ, drit i. Please 81,-
-(Dei gir meg pengane, 100,- 200,- 500,-lapp)
-(Eg spør) Do you have one krone?
-(Dei ser dumt på meg)
-(Eg tar opp ein einkronar for å visa)
-Yes, seie dei, så gir deg meg ei krona.
-Merci, Tjus, good bay, noge av det eg seie når dei forlate buå eg sitte i.

Eg har ikkje peiling på ka noge betyr, men dei smile og seie d sama igjen!

2 kommentarer: