fredag 19. juni 2009

Sommerjobb Del3

Regn

Idag regna det. Det regna KRAFTIG! Det vil sei meir enn vanlig! Og du spør kanskje ka som e vanlig, og då kan eg sei at det e mindre enn kraftigt! Nok om det!

For ein gong skyld ska eg ikkje snakka om tyskarar, men italienarar (Dei som lage så go pizza! Ka tro eg blei sur når eg fant ut at det va ein pizza-fabrikk som laga La Mia Pizzera) Det regne som sagt meir enn kraftig. Det blåse rett inn i buå, og alt som e der inne blir bløtt, inkl. meg! Han nekte å snaka norsk, og eg nekte å snakka italiensk! Det ende med at eg sende han ner på ferjå for å få han t å betala der! Likavel, på dei 15 sekundå eg ofra på han blei eg dassblaut. Heldigvis hadde eg ein håndduk (håndklede) der eg satt, så eg fekk tørka meg litt! Noge som eg glømte å nevna va at den klarte å laga kø på 50 meter bak seg fordi den stoppa midt i veien!

Generelt kan ein jo sei om intalienare at alle bilane deirast e under 6 meter, sjøl om dei kjøre buss som har henger. Neidu, dei e under 6 meter.... Dei nekte å snakka engelsk, dei e sta, og gir meg ikkje pizza. Blir like skuffa kvar gong!

Heldigvis ødela ikkje denne italienaren heile dagen, for nærmare klokkå 3 kom smultringdamå som selge smultringar i køen og heiv inn ett par t meg, gratis! Hurra!

1 kommentar: