torsdag 18. juni 2009

Sommerjobb Del2

Dette e Del2 i bloggingå om sommerjobben min, altså blogginnlegg nummer 2. Idag ska eg ta føre meg folk som lage kø. Kø e ett svært økande problem, spesielt på jobben min. Det e derfor eg blogge om det; i håp om at ein tysker som kjøre bobil kan lesa norsk havne innom bloggen min og kan bli et godt forbilde for dei andre villmannskjørarande frå Tyskland på veiane (sykaste settningen!)

Men for å komma t saken:

Når folk komme å ska betala e d vanlig å sveiva/trykka/dra/åpna viduet/dørå for å gi meg penger(evt. verdikort!) Dette pleie eg maks å bruka 20 sekund på, det og e nesten mye. Dei lengste av disse bruke kanskje ett minutt. Men så komme det ein tysker me bobil, kan ikkje tysk, og virke egentlig heilt "LOST" i Norge. Han kjøre inn t lukå, STOPPE bilen (For ein løk, ka e vitsen i å stoppa bilen? Du ska jo kjøra videre igjen om maks 20 sekund!) Han spør om eg snakke doitsj (tysk), eg svare nei! Eg går gjennom samme reglå som eg viste igår!

So far, so good! Problemet komme t når han nekte å sei kor lang bilen e, og eg legge han i bakken, true med å slå han, finne kniven og.... Okei, eg e kanskje ikkje så dramatisk for å finna ut kor lange bilen e, men eg spør itte vognkortet! Det bruke han ganske nøyaktig 1 minutt på å finna, så ska han lesa gjennom det sjøl før eg får det! Så ska eg finna ut kor lang den e osv.....

Eg finne ut at den ikkje e 6meter som tyskeren påsto, men 7METER, tenk å lyga t meg....
Så seie eg kor masse han ska betala, og han må leita itte lommebokå! GÅR DET ANN?
Han finne penger, men finne ut at han ikkje har nok. Då må han ta d på kort, og der ska kviteringen signerast! Klokkå tikke å går, og køen bak han blir lenger og lenger.
Så bruke han dei resterande minuttå t å starta bilen og komma seg vekk.

Nå har det gått ca 3-4 minutter, og køen bak har begynt å pifta! Det e stress å måtte alltid ver hyggelig, samma koss folk e! Men, ein jobb e ein jobb, og den må gjerast!

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha!! Kristiaaan! Jeg LER meg ihjel!! :D:D Hahah. Dette er jo kvalitetsblogging på skyhøyt nivå! :D

    SvarSlett