tirsdag 14. april 2009

trUSAtur!

Nå e eg heima!
Heima på Neset, og det e kos :)

Eg har vore i USA! Det va heilt greit, men tror eg ville fått meir utbytte av Tyskland-Tjekkiaturen! Men det e så, må gjer det beste ut av det! For å ta ein kort oppsummering:
Me va på Chicago Bull-kamp, heftigt!
Me såg Blue Man Group. Fantastisk morsomt!
Va i en småhøge skyskraper!
Reiste t ein småby som hette Decorah!
Besøkte Luther College!
Va ein dag på High School!
Budde hjå vertsfamilie!
Reiste t Minnesota!
Va på Mall of America! (4 ganger faktisk)
Besøkte og bada i ett veldig stort badeannlegg :D
Va igjen ei uke itte dei andre reiste hjem!

Gidde kje skriva så masse om ting og tang! Eg kan fortella det at meg og Odd Sverre bomma på ka ti flyet skulle gå heim! Me trodde det gikk på fredag 19.30. Det gikk Torsdag 19.30! Det va surt, og måtte betala gebyr for å endra billetten! Men bedre enn å betala $1000 for ein nye!

Så, ein heilt ok tur :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar