torsdag 30. april 2009

En helt vanlig dag!

Då va det endelig langhelg, og det ska bli godt me langhelg! Egentlig har ikkje masse å gjer, rett å slett fordi eg håpa på å å få jobba masse! Det fekk eg ikkje, derfor kjede eg meg litt!

Idag har eg spylt skittvognå! For dei i russen som bada i kuskit, dette va verre! Sto i 2-3timar og fekk kuskit slengt oppi trynet og på heila kroppen! Riktig nok lukta eg ikkje så mye siden eg hadde på meg oljekler, men likevel!

Imårå e d 1. mai! Eg hadde håpt å komt meg ut på noge, men det ser dårlig ut! Så då blir kvelden heima og jobbe me noge skoleprosjekt! Det funke det og ;)

1 kommentar:

  1. Du bruke veldig mange utropstegn, Kristian! Her har du faktisk bara ein setning som ikkje ende med utropstegn. Unnskyld kritikken, men det e jo EG som skrive her:p

    Utropstegn e ganske akseptert i blogging og uhøytidelige, muntlige sammenhenger, men likavel.

    Jaja...

    SvarSlett