lørdag 18. april 2009

Årets første bad

Nå va det helg, og eg syns d e fryktelig å våkna av at naboen har besøk som ler høgt! Huffameg! Idag e det stol på Neset! Sol e ein fin ting, og sol gjer folk glade! Eg e gla i dag, sjøl om eg e litt lei og! Eg har gått virkelig inn for goe resultater på 3000m, så i natt (for meg e klokkå 11 natt, hvertfall igår) Då jogga eg inn t Vågen og tbars. E litt stolt over at eg på vei t å komma i goe form!

Idag spelte me fotball, som ikkje mi sterkaste sida. Eg klarte målå mine: Legga opp t fint mål, ta ballen i frå nogen (nogen ville kanskje påstå at det kalles å takkla, men det blir litt sterke ord syns eg), og ikkje minst klara å legga Magnus i bakken!

Åsså høyde punktet for dagen, BADA. Årets første bad, 18. april 2009. Tror eg har bada tidligere i min ungdom, men eg e likevel stolt over dette. Det kjekkaste va kanskje ikkje badingå, for den varte bare 20 sek, maks! Men å komma på land, gi ein goe og blaut klem t Magnus, for så å hiva han på sjøen! Ein kjekk dag :D Åsså ska me ha pizza og boksen av seinare!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar