tirsdag 14. september 2010

Alt en gjør for mat!

Som student har du et utrolig stramt budsjett. Mindre penger på mat=meir ting på deg sjøl! Riktig nok går jo maten ein kjøpe t seg sjøl, men ein vil jo kje eta vekk livet?

Dette medførte at når Impuls spurte etter 10stk som kunne ver med å tella lageret sa eg ja. Eg sa ja fordi me hvis me hjalp, spanderte arrangør pizza på Dolly t oss. Det ska ver sagt at eg ikkje e så kresen, så pizzabakeren hadde vært flott det og, men dette toppa!

Hvertfall: Itte å ha telt ett par 100 bøker med Thoas Wilhelmsen sine bøker "Oooops, jeg tilba igjen) og ca 100 En helt overkommelig bibel (dei virka uoverkommelige) kjente eg at ryggen svikta. Men som den tapre og einaste  skikkelige mannen som va me å talte, berte eg mange esker t der dei sko ver. Føle meg stolt!

Pizzaen smakte veldig godt, og åt nesten ein heile aleina! Go natt!

2 kommentarer:

  1. D e fordelen me å gå på ACTA;-) bare vent t d har vært arrangementer på ittemiddagen, og dåkk får restematen.

    SvarSlett
  2. D e jo ikkje løy at du får mage når du ede ein heile pizza, spar heller litt t meg

    SvarSlett