søndag 20. juni 2010

Til ære for Norene!

Norene er ei fantastisk jente som eg har vert så heldig å gå på neset med i to år! Hu har dårlig humor, og det har eg og! Derfor ska eg i år og prøva å skriva jobblogg fra kvar dag på jobb (nesten).
Dette syns begge to e løye, i tillegg blir det tatt opp i Nelly sine familieselskap, det e litt skummelt!

Uansett:

Jobblogg 1&2:
Fredag va fusste ofisielle dag på jobb for sommern. Det va ubetydelig mye bil, fleire kilometrer. Eg takla alt ganske fint, heilt t det kom ein dust. Han spurte om dei fekk idiotrabatt for dei som satt i baksetet. "Haha", sa eg me ein tør stemme, og spurte ka han skulle betale for. Då sa han "alle", som om eg kunne lukta kor mange som va inne i bilen. Siden eg gjekk ute kunne eg gjer litt som eg ville, og då sa eg t han: Ta å pell deg bort i buå å betal der, eg har kje ti t sånn tull! Eg trur han blei litt sjokka!

I dag (lørdag) va d ganske greit, heilt t d kom nogen asiatere som snakka uten r-lyden, lyden blei L. Samtidig som dei kom fekk eg ein skikkelig gjesp. Her snakke me ikkje gjesp som kan skjulast med håndå, neida, ein svæær gjesp. Så seie de for å plaga og tulla: Du kan såve nå, såv nå! En bil å tle voksne, el du tløtt? Eg lo ittepå!

Ellers e det kjekt å sitta me ein arm ut av vinduet. Brun på eine armen, krittkvit på den andre (når sommern e slutt)

Takk for i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar