fredag 25. juni 2010

Jobblogg 4

Idag va ein intresant dag, eg skulle nemlig ha med meg ei på opplering. Eg, som har kurs i pedagogikk og alt, skulle lera ei jørplandsjenta å billitera. I hovedsak handla det om koss ein skulle behandla kunder som oppførte seg som om dei eigde verden. Denne politikken forsto hu ikkje, og eg måtte forklara at ein bobil e over 6 meter inntil det motsatte e bevist.

Riktig løye va det når det kom nogen me frikort, og hu ville tvinga dei t å betala. Joda, alle ska betala, men ikkje dei med frikort. Eg som satt stille bak og prøvde diskre å kviskra "han jobbe på ferjå, han kjøre gratis", og omsider hørte hu ka eg sa. Jaja, nok om det!

Idag studerte eg 500-lappen litt nøye, med tanke på å blogga om den. Problemet e at eg ikkje huske nogen ting av den. Det einaste med 500-lappen e at eg like den. Eg like den fordi den gjer oppgjeret mitt mye enklare. Ka e lettastt tella 20 50-lapper for at det ska bli 1000kr, eller tella 2 500-lapper for at det ska bli tusen? Som dokk ser, ferjebillittøren stille dype og store spørsmål.

Imårå komme det jobblogg om fredagskøen!

1 kommentar:

  1. HEY! Eg sto sj SÅ lenge med han frikortfyren! :P Og eg syns at politikken min på å behandla ufordragelige kundar e heilt topp! Må jo ta dei med et smil:);)

    SvarSlett