søndag 6. september 2009

Helgen

Nå tror du sikkert jeg skal snakke om en helgen, feks Jomfru Maria! Og ja, det skal jeg ikke gjøre!
Jeg skal snakke om hva jeg gjorde i helgen, hvor nær jeg var til Gud, og hvor konge folk jeg kjenner!

Helgå starta med at eg blei me Magnus heim! Der spelte me guitar hero, veldig gøy! Eg på bass, Magnus på vokal, og lillebrodern hans på trommer! Hadde aldri trodd eg va så go på någe eg ikkje hadde prøvd før! Ganske stilig!

Så kom Nils Ove heim fra hotelloppholdet sitt i Bergen og me stakk i 18årsdag t Terje, veldig bra mann! Der va det og veldig konge, og eg e så gla for eg fekk ver me!

Lørdags morgon reiste me t Solgry på Lis (leder og inspiriasjonsamling). Ein av seminarholderne va Gunnar Elstad, en person som e heilt fantastisk. Han kan utrolig mye, svært vis! Lerte mye om tidsbruk og prioriteringer. Nå blir det d å skulle leva opp t det, ber om hjelp t det!

På lørdagskvelden va det lovsang og vitnesbyrd, og nok ein gang fekk ein skikkelig go opplevelse med Gud. Kjenne bare kor nær han faktisk e t oss. Han e faktisk Redningsmannen!

På søndagen avslutta me de to fantastiske dagane på Solgry. Nils Ove kjørte meg, Magnus og Einar HEILT fram t Neset. To timer seinare forsto me kaffor. (Sjekk status på Fjesbok)

Helgå har vore heilt fantastisk. Eg e utrolig glad for alle eg har fått møtt, alle eg kjenne, og ikkje minst kor Gud sende meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar