torsdag 24. september 2009

Fritimar og helgene

Nå har eg ein goe følelse!
Eg har den følelsen som hette fritime, det e ein rar følelse, men god!

Det har seg slik at når du tar økonomistyring som fag, så har du fri på 12.20-13.55 på torsdagane! På desse to timane får du gjort det meste! Jobba me misjonsprosjektet, skaffa sponsorar, gått på do, gjort norsklekså, drete ein t gong, vaske kler, legga sammen sokkar!

Det e faktisk ikkje måte på!

I helga va eg må ein fatastisk guttetur me Magnus, Nils Ove, og Mikael! Kor me sko va nesten hemmelig, og det e egentlig litt mystikk rundt kor me har vore endå, for ingen e heilt sikkre!
Uansett: Fantastisk å bada, ta badstu, eda GOE mat, spela Settlers, og rett og slett leva livet som guttar!

Nå t helgå ska eg på konfweekend, det blir bra! (Håpe eg)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar