søndag 10. mai 2009

En hyllest

I dette blogginnlegget skal min kjære nabo på nabotrippen hyllast! Hun hetteNorene (Synes egentlig det e et rart navn, og derfor kalle eg hu bare for jentå frå Fogn!) For hu bor faktisk på Fogn. Ifølge mine konkrete og konservative kilder ska Norene ha ledd av eine blogginnlegget mitt.
Eg kunne gjort som Rune og gitt ein diplom, ikkje fordi eg skremte hu, men fordi hu lo av meg/innlegget mitt. HyllHyll Norene!

Så, over t den litt meir seriøse delen der eg ønske å stilla nogen drastiske spørsmål om kvardagen på Lundeneset. Fint hvis nogen kan gi svar i kommentarfeltet:
Kaffor har Kåre slutta å blogga?
Kor mange eksamenar kan 2ME komma opp i?
Er det tyver på tripp-trapp?
Kven bli russepresident neste år?
Hvor mange is har du egentlig i uka?
E egentlig Jostein den han utgir seg for å vera?

Nogen svar her hadde vore bra!

5 kommentarer:

  1. 1. Kåre e lat
    2. Du KAN komme opp i tre. En skriftlig, en muntlig og en i media. Media er sikker. De andre e usikker.
    3. Absolutt
    4. En som går i andreklasse nå
    5. En ny i uka.
    6. Nei.

    SvarSlett
  2. 1. Kåre har finni ut at det er et liv utenom datan også.
    2. Dere kan komme opp i eksamen!
    3. Tyver er det alltid på tripp trapp.
    4. ?
    5. det er litt usikkert.
    6. Mye mulig!

    SvarSlett
  3. 1. Kåre e i ein periode der blogging ikkje e så lett.
    2. Du komme nok ikkje opp i noe. På den måten kan du mobba Ragnhild for det etterpå.
    3. Sannsynligvis. Det e tyver på Lundeneset, og dei hoppe nok ikkje forbi kjøleskapet (?) på Tripp Trapp.
    4. Ein/ei ny som begynne i 3MP.
    5. Lurte på det samma.
    6. Koffor sko han ikkje vær det?

    SvarSlett
  4. ikkje kall hu jentå fra fogn, EG E JENTÅ FRA FOGN. du kan kalla hu jentå fra fogn nr 2, eller, hu ANDRE jentå fra fogn, eller veninnå te hu kule jentå fra fogn=)

    SvarSlett