søndag 17. mai 2009

Ein hyllest til Liv(et)

Fusst av alt, HYLLHYLL t Liv å kjøkkenet, hu e rå!

Så:
Livet går faktisk i medvind, sjøl om det av og t virke stikk motsatt! På torsdag kom eg opp i skriftlig engelskeksamen, det versta som eg kunne komt opp i. Eg e veldig spent på koss framtidå ser ut hvis eg ikkje består, men samtidig stresse eg det ikkje!

Det står så ufattelig mange plasser i Bibelen at me ska legga det som tynge oss over på Gud. Han ordne opp og har ein plan for oss. For kvar dør Han lukke, så åpne han ei ny!
Dokk e hjertelig velkomne t å be for meg den neste månden, for det skjer ganske mye framover!

Husk å kaste alle dine bekymringer på Han! Stol på Han, så gripe Han inn!

(Ellers i helgå har eg jobba for Guds rike, dugnad på Lundeneset! Malt sceneplatene, malt kortrappene, malt gymsalengolvet (uten vilje), og issolert og plastra ein ny garasje på Neset!
Til Gud ære!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar