mandag 8. november 2010

Fantastisk helg!

Denne helgå har vore heilt fantastiske!

TFI (takk for innsatsenleir - ære og hyllest t lederne i Acta Rogaland det siste året) var heilt magisk. Fekk mange gode samtaler, og ser at her e det mange personer som eg vil bli bedre kjent med, og invistere tid i. Holdt preik på fredag, og den gikk veldig bra. Gud leda meg maks!

I dag var eg på Casting Cronws i Bjerkreim. UTROLIG BRA! Fekk ikkje med oss oppvarmingsbandet, men ryktene seie det og va veldig bra. Ett bra band som klare å setta fokus på ka dei trur på, og vise at dette e kje noge dei gjere for å få penger, men for å æra Gud.

Eg måtte jo ha mat under konserten, og spurte kioskdamå om å få ett pizzastykke og ein stratos, fekk ei brus og ein pizza. Jaja.

Krik Bjerkreim ska ha kredd for det dei har stelt i stand. Einaste va at dei burde hatt litt bedre bilettsystem, og tenkt litt meir logistikk med tanke på at det kom 1500 stk ca. Men ellers, veldig bra. All ære t Krik Bjerkreim.

Traff på ein del leirfolk der, både fra TFI, TenIn, osv. Det e så utrolig konge folk, og eg ønske virkelig å henga mest mulig med dei. Og hvis du som lese dette, har lyst å henga me meg ein dag, så e eg lett med. Enten du e leirleder eller knapt kjenne meg. Eg spandere middag, eller ein CafeMokka! Du e invitert!

3 kommentarer:

  1. Synd eg ikkje såg deg :(
    Syns logistikken gjekk godt :)
    Me snakkes en aen gong ;)

    SvarSlett