søndag 18. oktober 2009

Årsmøte i KrFU

Jeg er nå på landsmøte i KrFU, det er en fantastisk opplevelse!
Vi har opplevd utrolig mange gode og flotte debatter, men også
mange utfordringer.

Også en stor gratulasjon til Ølen KrFU, som ble beste lokallag,
i år også! Gratulerer også til Tore Storehaug, Hordaland KrFU,
og en stor takk og gratulasjon til Tor Andre Ljosland.

Til opplysning støtter jeg Gaute Brekkan som 2. vara, og jeg missliker
sterkt hvordan Dagen Magazinet setter bilder ut av sammenheng. Jeg
kan bekrefte det var ingen form for jubel over at Brekkan ikke ble valgt.

I morgen/idag, søndag, skal vi diskutere KrFUs fremtid når det gjelder beskyttelseparagrafen og bekjennesleparagrafen. Personlig er jeg for å bli kvitt beskyttelseparg., men for å opprettholde/endre på bekjennelseparagrafen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar