tirsdag 25. august 2009

Irritasjon og frustrasjon, nok ein gong!

Alle pleie å klaga på at bloggane deiras ikkje e oppdater, det gidde kje eg sløse tid på!
Men hvis folk lure så e d fordi eg har tatt ein liten pause på pc-livet!

Uansett:
Dagens tema e "Åpne"! Du ser det slik at eg har matansvar på kveldsmaten på Lundeneset denna vekå! I går kveld skulle meg og Karen Sofie gjera klart, me skulle nemlig halda måltid! Eg ska ta ansvar og åpna ein leverposteiboks. Den tingen du ska dra i knakk av, og me fant ikke boksåpner. Eg sette den ødelagt inn på kjølå og tar ein ny, i håp om at denne gangen ska livet smila t Kristian!
Neida, denne gangen går bare halve lokket opp, og eg står der med håndå i ein halvåpna leverposteiboks!

Og som om ikkje dette va nok:
Eg ska skifta melkekarton (sånne store på 10l). Tine har såpass dårlige bruksanvisningar at når eg hadde gjort alt klart og klypt snorå kom der kje melk ut! Der for ett lyn gjennom meg at: "Nei, dette har me ikkje tid t! Det står 150 elever i kø og ska ha melk, og eg har kødda det t". Reddningen va ikkje langt unna, reddningen va Magnus! Han har vore ansatt på Neset i ferien, og har professorgrad i kaffor det ikkje komme melk ut av boksane. Grunnen va at eg hadde åpna den FEIL! E DET MULIG?

Det får ver dagens tanke!
Me hadde foresten styrevalg t russen i går!
Eg e nå formelt sett Prosjektsjef for Lundenesrussen 2010!

3 kommentarer:

  1. Eg syns du va flinke t å holda maskå Kristian. Eg fekk ikkje med meg at du ikkje fekk t melkå:) Eg føle meg heilt vims, trur ikkje eg hadde klart det uten deg på kjøkkenet denne veka! du er ein flott person å arbeide sammen me!

    SvarSlett
  2. Haha...
    ja den melka er no for seg sjøl :)
    Det var jammen godt Magnus lærte deg åssen en ska åpne den melkekartongen :P

    Festlige greier :)

    SvarSlett